2019. augusztus 12., hétfő

World War 1. - Spirituális Világháború - Avagy, hogyan sikongass éjszaka?

Képtalálat a következőre: „world war spirituális világháború”


World War 1. - Spirituális Világháború - Avagy, hogyan sikongass éjszaka? 


Annyit elárulok, hogy a borító még mindig nagy kedvenc! Tapogatni való... 🌝😊












Szóval, a történet lényegében arról szól, hogy vannak emberek, akiknél jelen van ez a harmadik szem dolog, amely konkrétan arra szolgál, hogy lásd az emberek mögött lévő démonokat/szellemeket. Ha valaki látta a Noragami című animét, az tudja, hogy milyenek is ezek a démonok. 

Képtalálat a következőre: „yato gif”

Nem. Istennek nincsenek benne, (mint például a fenti képen lévő Yato... Az animéből!
Vagyis, van benne Isten, de inkább az eredeti formában, nem pedig emberi/démoni formában. És Istenhez persze köthető a vallás/spiritualizmus, hogy az emberek démonjai megőrülnek, amikor imádkozni kezdenek a halandók. És ez tök vicces volt, bár egyenesen furcsa is. 
 Képtalálat a következÅ‘re: „vallás” . Ez egy random fénykép valami medálokról, de a démonűzős jelkép is rajta van meg a kereszt, szóval ez elég szép kép.

No, vissza a történethez! Szóval, az elején voltak kérdőjelek a felem fölött, hiszen egy család van az elején, akik autó-balesetet szenvednek. Én már az elején tudtam, hogy a kisfiúval (Josh) biztos, hogy történt valami. Megszállta a démon, vagy tudom is én! 🤣
És ez kissé szomorú is volt, mert féltem, hogy történni fog valami, meghal valaki, satöbbi. Hát, ez így is volt, de nincs spoiler! És konkrétan így indul be az egész történet, hogy a kisfiúnak próbál segíteni egy doktornő, akit Julie Bond-nak hívnak. A nő nagy kedvenc karakterem lett, úgy, ahogy a Hearthley család is, amely egyik tagja Josh volt. 

Viszont, voltak idegesítő karakterek is, mint például Sue Salome Richardson, akinek egy saját műsora van/volt, ugyanis, amióta történt valami az ő drága Salome Dédi Démonjaival, azóta nem bír egy normális szerepet elő adni. És ez volt a kiakasztó. Mindig nyavalygott, hogy neki semmi sem sikerül, és a lánya is a kórházban fekszik, és a férjére is rátámad ok nélkül... 





Hát igen, tisztára Jim Carrey fejem volt, miközben Sue rikoltásait kellett olvasnom...






Aztán, követhettük még nyomon John Levi hadnagyot... Aki nem mellesleg szívem csücske lett! 💕
No, ő egy drogos/csajozós férfi volt, aki Josh családja ügyében nyomozott, és közben van nekik egy másik nyomozás ügye, ami összefolyik a család balesetével. No, ez az ügy nagy kedvencem volt, mert rengeteg izgalmat árasztott. 

És, önmagában nagyon jó volt ez a könyv, Stephen Paul Thomas igazán megérdemli azt a csillagos ötöst, mert amit ebben az első részben művelt, az zseniális volt! 
Hajnal háromkor fejeztem be. Miért? Mert egyszerűen nem akarta, hogy ott hagyjam! És, amikor befejeztem, csak üvöltött a fülhallgatómban (Mivel imádok zenét hallgatni olvasás közben) a Nirvana zenéje, és csak ültem... És ültem... És kedvem lett volna sikoltani, és örülni, hogy egy ilyen jó könyvet elolvastam, és hogy a polcomon van a többi része is... Imádom! Imádom! 

Viszont, amit nem szerettem benne, hogy az én kedvenc karakteremet az író kinyírja... Pedig annyira imádtam a drágaságomat... Erre meghal... Jó, persze, mellékkarakter volt, de egyszerűen imádtam! A Mester pedig bekaphatja (Igen, ez a bizonyos Mester is szerepel a könyvben, és az én nálam kiosztott listák között is szerepel, ami a LEGROSSZABB KARAKTEREK LISTA)

De ettől függetlenül, nagyon nagy kedvenc Fantasy sorozatom lett, pedig én nem vagyok egyáltalán Fantasy imádó, de egy nagy ököl pacsi az írónak!!! 👊


Ötből csillagos ötös értékelést kapott tőlem! 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

2019 OLVASÁSI STATISZTIKA